Πολιτική Επιστροφών

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση),  θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάνοντας κλικ στο παρακάτω link και συμπληρώνοντας  όλα τα απαραίτητα πεδία:

Αίτημα Επιστροφής

Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι στην αρχική του κατάσταση – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο τηλ.2331027104  με την εξυπηρέτηση πελατών για την διαδικασία αλλαγής-αντικατάστασης του προιόντος.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ- ΤΕΤΑΡΤΗ 10:00-14:00

ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 10:00-14:00   17:30-20:00

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, εάν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των 70,00€ , διαφορετικά η χρέωση είναι 4,00€ ανά προϊόν, ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε 6,00 € ανά προϊόν και επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

 *Σε περιόδους εκπτώσεων κ προεκπτώσεων οι αλλαγές προϊόντων γίνονται με βάση την αρχική τιμή του προϊόντος της παραγγελίας.

*Η δωρεάν αλλαγή για προϊοντα αξίας άνω των 70€, η χρέωση των 4,00€ για την πρώτη αλλαγή καθώς και των 6,00€ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη ισχύει μόνο εαν η αλλαγή γίνει με την εταιρία ταχυμεταφορών  ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.

Εναλλακτικά ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα την διαδικασία αντικατάστασης. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος δίνετε η δυνατότητα πίστωσης του ποσού για διάστημα 2 μηνών (μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η νέα  παραγγελία).

Αλλαγές πραγματοποιούνται μόνον για ειδή της ίδιας σεζόν.

Δικαίωμα υπαναχώρησης-Ακύρωση παραγγελίας-Επιστροφή χρημάτων

Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση,χωρίς να αναφέρετε το λόγο και χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προίόντος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που παραλάβατε το προϊόν.

Επιπλέον διευκρινήσεις:

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα

(πχ. Απόδειξη λιανικής ή Τιμολόγιο, και όλα τα συνοδευτικά όπως ετικέτες κτλ)

  • Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να αποστείλετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει αποδεκτό το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων.
  • Εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα, για την αξία των προϊόντων, στο σύνολό τους εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας.
  • Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αποστολής 3,50€ και εξοδα αντικαταβολής το ποσό των μεταφορικών δεν επιστρέφεται !!!
  • Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

(η επιστροφή των προιόντων γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με εταιρία ταχυμεταφορών COURIER της επιλογής του.)

  • Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

*ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΕΛΤΑ (απλό ταχυδρομείο) ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ!

Επιπλέον, σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage_

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Ελαττωματικά Προϊόντα

 Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 15 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο ή την επιδιόρθωσή του εάν αυτό είναι εφικτό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας. 

Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/επιδιόρθωσης.

Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα ζητήσετε την αντικατάσταση του από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή  και μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.

Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Μετά το πέρας των 15 ημερών η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Μαγιό (κάτω μέρος), εσώρουχα και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.

*ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ.

 Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις

**Όταν επιστρέφετε προϊόντα που έχουν επωφεληθεί έκπτωση / προσφορά από προωθητική ενέργεια ή και από πόντους ανταμοιβής μελών, η επιστροφή των πόντων/χρημάτων θα προσαρμόζεται αντίστοιχα.

** Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το  petitkids.gr αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την εξυπηρέτηση του πελάτη.

**  Το petitkids.gr θα αρνηθεί την επιστροφή προϊοντων σε περίπτωση που στην αρχική συσκευασία των προϊόντων – κουτί ή φάκελο προϊόντος – υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, και παρόμοια, που παραβιάζουν την ακεραιότητα και την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να τοποθετούνται σε συσκευασία (σακούλα) της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλη συσκευασία, πάνω στην οποία θα μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.) της εταιρείας ταχυμεταφορών. Εαν δεν υπάρχει συσκευασία η εταιρεία μεταφορών θα  σφραγίσει /εφαρμόσει κολλητική ταινία στην αρχική συσκευασία του προϊοντος με αποτέλεσμα την φυσική ζημιά της. Όλα τα επιστραφέντα δέματα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς σημάδια, χωρίς κολλητική ταινία.

Την ευθύνη για την ύπαρξη συσκευασίας πάνω στην οποία θα κολληθούν οι ετικέτες επιστροφής την έχει αποκλειστικά ο πελάτης/αποστολέας.

Όροι χρήσης των προσφορών

-Όλες οι προωθητικές ενέργειες που κάνει το κατάστημά μας ισχύουν μόνο για την αρχικές/νέες παραγγελίες και όχι για περιπτώσεις αντικατάστασης προϊόντων ή συμπληρωματικής παραγγελίας με σκοπό την αλλάγή προϊόντων.

Σε αυτές τις περιπτώσεις η έκπτωση / προσφορά από την προωθητική ενέργεια θα προσαρμόζεται αντίστοιχα

-Τα προϊόντα σε προσφορά της κατηγορίας “Τελευταία μεγέθη” δε μπορούν να συνδιαστούν πάντα με άλλες προωθητικές ενέργειες.

Ώρες επικοινωνίας

Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 23310-27104

Δευτέρα – Τετάρτη 09:00-14:00 

Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή   09:00-14:00    17:30-20:00

Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.